søndag den 14. november 2010

KUNST

Igen kom Izabel på besøg udstyret med gave til farmor. Denne gang et homamade maleri. Ja ja, jeg ved godt, at forældrer og bedsteforældrer siges at være taknemmelige modtagere ALTID. Tjo yja, det er der jo noget om, men jeg må tilstå, at jeg altså tillader mig, at være kritisk, med baggrund i barnets alder og evner og kreative lyst. jeg roser og er SUPER tilfreds, når jeg ved, at man har gjort hvad man kunne og i den bedste mening. Ellers var der sku da ikke mange af os, som havde lov til, at lave noget som helst, nogen sinde mere og det ville da være en stor skam. Denne gang er jeg gansk ærligt meget glad for det maleri jeg har fået. Det er hængt op med glæde. Jeg syntes, at det er rigtig skønt i farverne og sammensætningen gør noget godt ved mit humør. Jeg bilder mig ind, at jeg i dette værk, kan aflæse kunstnerens humør og sindstilstand og hvis det er som jeg læser, så er jeg rigtig glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar