torsdag den 2. december 2010

Et driver liv

Det kan man faktisk roligt kalde det jeg var ude i i går. STORE driver, snedriver på en meter på vejene på landet på det sydlige sjælland og det var bare ved frokost tid. Ud kom jeg med mine jule kurve. Som en anden Rødhætte, uden hætte og ulv i hælene, kom jeg ind ad døren til glade mennesker, som blev endnu gladere for at se, om ikke mig, så mine kurve.
Hos veninden i hendes skønne butik, var kaffen dejlig varm, tilsat kanel og flødeskum. Moderne men lækkert. Vi fik både hygget lidt, vendt en situation eller to og jeg nåede da også lige at gøre et par indkøb.


 De her stjerner er lige som de store i ved til elektrisk lys, bare små fine. De skal hænge i mit vindue.


 Fede paddehatte, som faktisk er stearinlys, men ild i toppen bliver uden min tilladelse, før efter jul. De bitte bitte små, er sukkerpynt til mine julemuffins. Ej hvor de er fine. Dem skal i nok få billede af, når der bliver bagt og en opskrift nok også. Jeg må købe mig til svampene, da jeg ikke er bare kvart så fantasifuld som hende her. Hun  tænker bare noget og lidt efter har hun gang i noget kreativt.


Der var jo også lige nogle gaver. Indpakning er en stor del af glæden for mig, ved at få gaver. For nogen betyder det ikke så meget, for nogen er det en kunst de ikke mestrer, og i de tilfælde er det fint med mig, men der hvor der er gået sport i indpakningen, elsker jeg at deltage. De pakker vil jeg MEGET gerne modtage i god tid, så jeg kan få hele nydelsen med.



De to her hører klart med til den bedre kategori og jeg sluger dem med øjnene så tit det er muligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar