mandag den 27. december 2010

HYGGE, HYGGE og LIIIGE LIDT MERE HYGGE

Sikke en dag, med hygge både her og der.
Min mand havde af sin søde kone, fået en GRØN BRUNCH i kalendergave. I dag kl 10 på lækker cafe´, hvor de har gidet gå så meget op i deres job, at de også laver en Brunch, som ikke sejler i fedt, hvidt brød og bacon. Her er ALT det som mange af os syntes er RIGTIG LÆKKERT.

Senere var jeg på anden cafe´med gammel god veninde. Endelig havde vi begge tid og ro til SNAK. Jeg tror vi begge nød det lige meget. En af mine tidligere blog-hemmeligheder, har jo handlet om en´som var gravid og det er HENDE. Sammen med hendes kæreste, en kvinde, har hun valgt at blive mor. Hun er blevet insemineret og nu venter vi alle bare så spændt på den lille ny, som kommer og leger med os til sommer.
Den lille bule på maven træder tydeligt frem, men desværre er der allerede en slem bækkenløsning i gang. ØV og SYND.

I aften skal jeg så IGEN på cafe´med endnu en skøn kvinde. Til mad og meget mere snak.
Sikke jeg får lov at hygge mig i dag og JA jeg nyder det. Det hele, dem alle og hvert minut.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar