tirsdag den 21. december 2010

SÅ VAR DER ENDELIG POST

I går lå der pakkeseddel til mig. STRAKS hjemme fra Ribe RØG jeg på posthuset, men næ nej først næste dag. AFSTED med mig igen i dag. Jeg vidste jo nærmest godt pakken var fra og jeg har GLÆDET mig som helt vildt. Den kvinde er nemlig FANTASTISK KREATIV kan jeg godt love jer. Hun kan på det varmeste anbefales.

Jeg kender jo kun Anette her fra blogland, men jeg er vild med hende og var helt sikker på, at få en gave fra lige hende, ville være helt specielt godt for mig.
Jeg har jo set de seneste søde engle kreationer, meeen nej sådan et billede får man jo ikke bare sådan lige ud af den blå luft og uden videre og da slet ikke gratis. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Men hvad ku der så være i en lille ikke så tyk og meget firkantet pakke, med meget hårde sider??????????
Papiret var fint, jo jo, men af måtte det og SE SÅ LIGE HER, ER DET IKKE BARE FOR VILDT???????

ET ENGLEBILLEDE MALET AF: ANETTE LYSKJÆR.

Jeg håber meget, at det skinner igennem, HVOR GLAD JEG ER.
Jamen selvfølgelig er denne gave en del af en lille leg. De første tre som lægger en kommentar her under, får en gave fra mig, og skal så selv sende til tre nye. Ret simpelt.
Måske er vi ved at være der på året, hvor ingen har tid og overskud til flere pakker og mere senden rundt. Hæng på som i lyster. Jeg er klar, så vil du have en gave MADE BY DEA DESIGN fra mig, skal du bare være blandt de tre første hilsner her til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar