onsdag den 19. januar 2011

FREM OG TILBAGE.....

 skulle jo som bekendt være lige langt..........det har jeg sat mig for at undersøge i dag.........................Det ku da være at der var en eller anden lille nyhed på vejen, hvem ved????

                                       
Jeg kan jo snart den vej i blinde, men barte rolig, jeg gør det ikke . Ellers ville jeg jo heller ikke opdage, hvis der bare var en lille bitte nyhed  på min vej.
Farvel igen til Ribe og tak for denne gang. Vi ses igen sidst i Marts, hvor vi skal fejre rund fødselsdag. Izabel bliver 10 år. Det glæder jeg mig til. Februar må Ribe klare uden mig, for der tager vi til THAILAND. Se det lige for jer, fem dage i flodbåd, lidt vandring i junglen og lidt elefantridt og senere fem dage på en hvid strand i egen hytte. Mon ikke lige vi klarer opgaven? Vi vil gøre hvad vi kan.
I dag består rejsen i, at komme fra Ribe til Køge og nyde at solen skinner på min vej.
I aften skal der danses  jjjiiiihhhhaaaaaaaa                            

1 kommentar:

  1. Hej Stella Dea
    Jeg fandt vej til din blog via Karens link og den ser rigtig spændende ud. Det er ikke sidste gang jeg har været på besøg. Og så er det jo ikke hver dag man i blog-land falder over en blogger der bor i samme pragtfulde by som én selv ;o)
    På snarligt gensyn.

    SvarSlet