torsdag den 17. februar 2011

En dag med skønne kvinder.

Først skal jeg møde et par gæve skønne kvinder i min klinik, bagefter kommer Niecen forbi, til en kop the inden hendes aften vagt på Køge sygehus. hun er blevet lovet KUN EN KOP THE, da jeg arbejder, meeeeen hun skal sku også have en bolle og lidt frisk øble/kanel marmelade, så dejen er rørt og æblerne kogt. Det sku jo nødig hedde sig.
Aftenen skal jeg tilbringe i dejligt selskab med svigerdatteren og Natalie Portman og det glæder jeg mig vildt til.
Jeg har bare en ide´om, at BLACK SWAN lige er en af de film, som godt kunne blive en yndlings. Har ikke læst eller hørt særlig meget om den. Bare en fornemmelse.



Min kuffert er stort set pakket til søndagens rejse til Thailand. Der mangler kun liiiige de sidste par ting, som jeg håber kan presses ind.
I morgen står hele dagen/aftenen/natten i hemmelighedernes tegn. Dem må i høre om på lørdag. Men jeg kan allerede sige så meget, at det er noget med hygge, mad og dans med meget roterende hofter og ret sikkert nogle drinks med fine sugerør og paraplyer.
Lørdag er dagen hvor alt det sidste lige skal klares og en venlig og sød niece kommer og får overdraget nøgler til mosters hus, bil og postkasse. Hende og kæresten bytter kollegierne ud med egen villa og kat, mens vi andre padler os vej gennem junglen og opdager verden og måske os selv.
Og søndag, har jeg mon nævnt det før??? Der skal den danske bidende vinterkulde og min krop og sinds manglende energi og stivhed ombyttes, til max energi, solopvarmet smidighed og glade ubekymrede smil.

3 kommentarer:

  1. Der er da ren hygge på programmet.. :-) Lyder rigtig hyggeligt.. Jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om Black Swan, jeg er meget spændt på om jeg også skulle tage og se den.. Lyder meget lækkert og misundelsesværdigt med en tur til thailand.. :-) Men syntes da også din niece er heldig og få mere plads og sådan for en periode.. :-)

    SvarSlet
  2. Nååååh! jam'n
    Det glæder jeg mig da til ;)
    Det ville også ligne dig dårligt, hvis der ikke var et eller andet, jeg kunne proppe i munden ...hehehe

    Ses når jeg kan få snøvlet mig afsted ;)

    SvarSlet
  3. LadyZoya, jeg vil holde ører og øjne stive og du skal få et ref.
    Kristine, åh jo der plejer jo nok at være lidt til munden også når vi er sammen. Ses

    SvarSlet