tirsdag den 26. april 2011

Desværre. Kurset er aflyst.

Hvis jeg har lovet nogen, at jeg ville holde et kursus i kuffertpakning. Et kursus såda a´la PAK KUN DET MEST NØDVENDIGE! eller HVAD SKAL MAN EGENTLIG BRUGE I EN UGE!
Hvis jeg har fået reklameret for sådan et kursus hos mig, så er det ABSOLUT AFLYST.
Efter nøje overvejelser, må jeg erkende, at jeg ikke magter opgaven. Jeg har selv alvorlige personlige problemer med min kuffert. Jeg er begyndt at pakke til den rejse jeg har foræret min mand. En uge i Sevilla, hvor vi skal nyde den årlige Flamencofestival. Han har fået rejsen, vi skal bo i egen lejlighed og han er blevet lovet morgenmad HVER dag og det kræver altså både stempelkande og stavblender. Lækker nymalet kaffe, krydderier, kanel og sukker, the og mandler. Servietter SKAL der jo være og helst også egen (kæmpe) hårtørre. Så er det naturligvis også vigtigt med BEGGE mine kameraer og diverse opladere og stik til diverse, samt min pc og forlængerledning. Et par tykke bøger og lidt garn og strikkepinde. Løbetøj og ditto sko, samt et par "pæne" sko til aftenbrug(??????). Ja og så skal der jo også lige lidt tøj til kroppen og diverse toiletartikler hmmmmm det er faktisk bare en helt almindelig størrelse kuffert jeg har. Med SKAL det hele og jeg skal nok få lukket den kuffert, men jo, det er sku da bare for meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar