fredag den 29. april 2011

Det her har jeg ABSOLUT IKKE tid til

jeg har mobilt bredbånd og det er jo normalt ganske fint, men liiiige nu hvor jeg skal nå ALT på kort tid har jeg slet ikke tid til drillerier fra sådan en fyr her


Problemerne med netværket, en computer som gik ned og ting som FORSVANDT startede i går. Siden har jeg talt med NI teknikere, som har guidet mig igennem installeringer og hvad ved jeg. Frem til kl tre i nat sad jeg og reinstallerede jeg ting og sager, bla billeder, som bare ikke ville som mig. Nu er jeg et nyt sim kort og mange erfaringer rigere og en pc som, ser det ud til, virker.
Jeg skulle have spist frokost med veninden i kbh for nøjagtig en halv time siden og der var MEGET andet som skal ordnes inden kufferten og jeg er klar tidligt søndag morgen/nat.

Blebukserne skal af pindene, som jeg skal have med til et andet projekt.



Tæerne skulle have nyt lak, så jeg kan blive ferielækker til Sevilla.

En masse musik sulle ind i den Mp3 afspiller, som heller ikke fungerede optimalt.


Rugbrød SKULLE bages NU mens surdejen er frisk.

Her sidder jeg, med velfungerende, tilsyneladende, pc, to friske rugbrød (opskriften lå i den pc som var nede). Lækre fødder med Chanels "muldvarp" på tæerne. En fantastisk varieret og gang i den playliste som ligger i den veltrimmet mp3, et par blebukser, som mangler seks pinde på et bukseben, klarer nok i morgen/i aften/nat og et veloverstået afdansningsbalsgeneralprøve. Nu vil jeg til kbh og hygge mig og stresse ´ned med en latte og en dejlig dame.

2 kommentarer:

  1. Der er fart på, og du er godt nok sej! Det lyder til, at den ferie er dejlig tiltrængt! :) Jeg håber i hvert fald, at den bliver super god!

    SvarSlet
  2. Tusind tak. jeg trænger ja og vil nyde hvert minut i fulde drag.

    SvarSlet