lørdag den 30. april 2011

Jeg er KLAR som i....

1,2,3 PARAT. Kufferten står pakket og lynlåsene er sprængfærdige. Selv to meter sytråd af fine, vil ikke kunne komme med som lige det sidste. Der mangler kun den sidste håndbagage nu. Kl 3.45 i nat står jeg op og SÅ starter min tur til Sevilla.
Men først et afdansningsbal inc overrækkelse af to af de mest henrivende buketter jeg kunne skaffe. Ingen billeder, da ALLE stik nu ligger i den bristefærdige kuffert og der bliver de bare til i morgen eftermiddag, når jeg er vel fremme i lækker lejlighed med tagterrasse og mega sol.
Aftensmaden bliver på cafe`med to børn og en svigerdatter, efter veloverstået dans. Fem danse skal vi vise frem. Tennesse waltz, engelsk vals, quickstep, jive og cha cha cha. Det skal nok blive sjovt, det plejer det.

3 kommentarer:

  1. Det er 3 uger siden vi viste vores danse frem, og ja, det er sjovet at danse :-)
    Rigtig god ferie :-)

    SvarSlet
  2. Tak Kirsten.
    Ja Pia, det er både sjovt og hyggeligt og dcet gik rigtig godt i dag.

    SvarSlet