tirsdag den 17. maj 2011

Uden mad og drikke

Duer helten ikke. Det erfarede jeg da i går. jeg havde laaaang dag i København, som er sådan en dag, hvor jeg både danser mavedans (enetime/koreografi) og går til Burn Out Bellydance senere. Tre timer har jeg så i mellem og jeg havde ikke taget hverken mad eller frugt med. Efter mavedansen løb jeg en tur i Fælledparken. Hvor er der altså bare fint der, men selv om sulten begyndte at gnave, holdt jeg mig fra både de hjemmelavede is og den smukke pavillion. Jeg søgte der i mod til Kaffesalonen ved søerne og fik den dejligste vegetarburger. Den slags har de forstand på der. Med ro i maven kunne jeg nyde en time, med kaffe og min bog, inden det igen gik løs, så sveden drev. Tilbage i Køge blev jeg måske lidt over modig og kastede mig over en times Zumba. det kan mærkes i hofter og lår i dag, og bliver værst for mig selv, da jeg både skal til Zumba og danseteknik med min mand i aften. Af skade bliver man åbenbart hverken rig eller klogere. Kaffesalonen kan jeg i øvrigt varmt anbefale, også deres lækre udendørs servering over søen når vejret er til den slags. Dejlig stemning og lækker cafe´mad. Udsigten fåes ikke meget smukkere.



I vegetarburgeren er bøffen valgfri. Jeg valgte en spinatbøf. MEGET lækker.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar