torsdag den 21. juli 2011

En kærlig hilsen og en hyggelig aften.

Regn regn regn, men der skulle mere til, at tage humøret fra mig. Jeg fandt både de små søde sten her i Helsekosten, graveret med gode symboler og ord og ind til flere gode beklædningsgenstande. Det er om at slå til, når jeg endelig finder et par pæne/gode/velsiddende bukser. Det gjorde jeg i dag...og slog til. Naturligvis, var lige de ikke på udsalg, men med mig kom de.Et par tomme måtte med samme vej og der var til gengæld penge at spare. Lidt heldig har selv jeg jo lov at være.
På cafe´med dejlig Niece, som trods træthed efter overstresset periode på jobbet, som er ferieramt, hurtigt fandt det gode humør frem og glemte trætheden for en stund. Nu sidder jeg så tilbage, med en viden om Jørgen Ege (Penis doktoren)som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til, men den er så sjov, at jeg er lige ved at tisse i bukserne af grin når jeg ser de uundgåelige billeder for mig. Fyren er en kende mere spøjs end jeg troede og det siger ikke så lidt.


Niecen var første vælger af de gode sten. Hun valgte en Røgkvarts med LOVE.  Vi kunne tydeligt mærke, at den sten vil give hende noget godt i eftersommeren. Hverken mere eller mindre. Sådan noget kan man bare mærke. BASTA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar