fredag den 1. juli 2011

Fru Kreativitet over alle

Ja undskyld, men det tillader jeg mig altså at udnævne min kære "Blog veninde" Anette Lyskjær. Ikke at jeg ikke møder mange blogge som oser af krestivitet og arbejdsomhed. Der er bare noget ekstra med hende Anette. Noget med hendes hjerne tror jeg. Hun er det jeg virkelig forstår ved en kunstner. Hjernen kører i sin egen skæve retning og alt muligt bliver afprøvet.....og ja....jeg ved ikke hvad....besøg hende selv. Nyd hendes påhit og ofte deler hun ud af gode fif og triks hvor også vi andre kan være med. Også gode ideér til hvad vi kan lave med børn.Nyd også hendes skønne humør og gode humor. Sidst men ikke mindst elsker hun at danse og det tager jo altid kegler hos mig.. Mød hende lige HER.
Lige nu har hun en Give away kørende. Noget med en cykelslange på armen og selv om jeg vil vinde den, må du også gerne prøve lykken. Hils der inde fra mig og sig at jeg holder rigtig meget af hendes blog


2 kommentarer:

  1. Åh, du kære søde dejlige Stella - mit hjerte smelter katastrofalt hurtigt ved at læse din overvældende beskrivelse af mig og min blog!
    Tak for din eminente og fortryllende reklame, som næsten fortjener en "nedgravet kuvert" haha ;)
    Tak til dig - min trofaste blogveninde :D

    SvarSlet
  2. Det manglede bare og hvert et ord er ganske sandt, men jo en lille kuvert kunne være rar he he

    SvarSlet