tirsdag den 5. juli 2011

Her er så tomt.

Gabende tomt, især i postkassen, hvor jeg savner og havde forventet noget mere fyld. Jeg venter(og det er jeg ikke god til, indrømmet) på en stor fyldig kuvert med spændende indhold. Den dejlige og super kreative Niece har sendt post i min retning, men hvor bliver den af?


Posten har været her for i dag og nu må jeg vente helt til i morgen. Manden og hele hans (post)væsen er vel ikke taget på ferie og ladet mig stikken?

 Tænk hvis han sidder på en lille ø med sin elskede og tænker, at jeg nok sagtens kan vente.
Jeg venter på noget så dejligt som nogen af Niecens viklearmbånd, som skal videre formidles forklædt som fine gaver og så venter jeg på min nye Darling.........en kortholder efter egen ide´, farve og stil. Den er for lækker og bliver et kært eje kan jeg mærke på (alt for)lang afstand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar