torsdag den 7. juli 2011

Jeg skal være.......

                                    Tra-daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

BEDSTE!

Endelig må jeg lade bomben springe sådan for alvor(her). Om jeg glæder mig?????Hvad tror du selv? Jeg er der, hvor man slet ikke tæller måneder, eller uger for den sags skyld, næ nej jeg lægger troligt en dag til regnskabet hver evig eneste dag. I dag er "vi" på 8+4, det vi i gamle dage sagde niende uge om eller i tredie måned. Men det med dagene er fint for mig, så er jeg beskæftiget. Lidt a´la julekalender.
Jeg har i nu ti år været FARMOR, til verdens dejligste pige og lige der, kan der ikke konkurreres. Derfor, har jeg denne gang bedt om titlen BEDSTE, ikke Bedstemor


men BEDSTE. Ikke nødvendigvis den bedste, men en af en gruppe af de bedste. Bedste lyder sødt og dejligt i mine ører og heldigvis meget bedre i Polske svigerdatter ører end Farmor, som hun har det svært med. Jamen så er den da i vinkel og vi er alle glade.
Lige nu strikkes der til Izabels kommende lillesøster, som kommer til verden om fire måned. der var lige et ønske om strik fra min hånd og det gør jeg gerne. Der efter, eller sideløbende skal "lille Bønne" ha fint tøj fra BEDSTES strikkepinde.
Er jeg ikke bare (en af) verdens heldigste mennesker?

4 kommentarer:

  1. HURRAAAAA.....hvor er det da fantastisk. TILLYKKE Stella. Så kommer vi nok til at se lidt kreationer udi baby-design resten af året????
    Uhm....hvor er vi heldige!
    Lige om lidt får jeg nemlig også ny titel, denne gang farmor til "lille Blob". I forvejen er jeg jo mormor og bonus-bedste! Kan man ønske sig mer'?

    SvarSlet
  2. Næ, det sku da lige være kølig Champagne at skåle i, igen for det gjorde jeg selvfølgelig med det samme. Pøj Pøj med Blob. Ham glæder jeg mig til at se.

    SvarSlet
  3. HURRA - kæmpe stort tillykke. Du gør det da godt nok i babyer lige for tiden. Vidunderligt og dejligt!

    SvarSlet
  4. Tak Kirsten. Ja det er åbenbart mig som må få nye dejlige veninder lige for tiden. Olga er en rigtig lækker dame og til oktober kommer endnu en jysk frøken og så må vi se hvem der dukker op til februar. En lille Amagerkaner. Glæder mig meget både på egne, men i særdeleshed på andres vegne. Babyer er altid = glæde og gang i den

    SvarSlet