onsdag den 13. juli 2011

Tra daaaaaaa

I dag skulle manden og jeg til København. først og fremmest for, at finde tøj hos Amorin på Vesterbrogade. Vi er inviteret til International Disco fest i august og dresscode er film, disco,pop......... you name it. For det første må jeg desværre afvige fra min regel om, at har du ikke noget godt at sige, kan man jo altid holde sin kæft. Det føler jeg ikke jeg behøver i dag. det er sku ok, at fortælle, at damerne i Amorin var noget nær det nærmeste både manden og jeg har været på dårlig service og topmål af uempatisk kundepleje og total ligegyldighed. De damer kan umuligt arbejde der frivilligt, det nægter jeg at tro på. Vi valgte dog, på og i trods, at bestille tøj til min mands udklædning. Jeg valgte at beklæde mig selv, hvilket jeg kan gøre mindst lige så godt som de sure damer og forhåbentlig lidt mere venligt, hvis jeg strenger mig an. Vi droppede Marilyn, M.Jackson, Elvis og de andre kendte og opfandt vores egen stil a´la gangsterkonge går i byen med lille blond og ret langhåret dulle i rød latex og pikante sko, den stil var nemlig bedst til manden og noget jeg selv kan ramme med få midler og lidt graven i gemmerne. Lidt nyt måtte der dog til, langt lyst hår gror jo desværre ikke lige ud på en måned

Ingen kommentarer:

Send en kommentar