torsdag den 25. august 2011

Farmors smukke rytter.




Man skulle være en sær snegl og meget mærkelig farmor, hvis ikke man blev både stolt, glad og rørt langt ind i hjertet, når man får lov til, at opleve de stjerner som tændes i øjnene på Izabel, når hun får lov til, at være tæt på en hest. Her er hun i sit es. Duften af hest er hendes yndling. Der var desuden en rigtig god stemning på den nye rideskole. Dygtig lærer, som forstod at opmuntre, presse lidt hvor hun så potentiale, rette uden at tage troen fra nogen og endda give en balle uden at være grov. Hurra for sådan en ildsjæl. Min pc driller, vil ikke spytte mine mange gode billeder ud, eller uploade min lille film, hvor Izabels første galop på den nye hest kunne følges. I slipper altså ikke, det kommer når jeg igen kan. Det er værd at vente på.


Smuk og glad rytter og rigtig sød og meget elskelig hest GUBBE.


Ridning er desværre også en af de dyre sportsgrene og der kræves også en vis portion udstyr. Sådan spiller finanserne ikke lige nu i den lille familie. Fair nok, men det ændrer ikke på min holdning om, hvor meget Izabel får ud  af sin omgang med en hest. Det er ikke noget bare. Ridning og "venskabet" med dyret giver hende nogle meget vigtige ting i hendes liv lige nu og ville være svært at erstatte med noget andet. Heldigvis deler jeg den holdning med Mormor og vi to er nu gået ind i projektet som glade givere. Izabel er taknemmelig og glad og indvilger  helt frivilligt i, at det selvfølgelig vil afspejle sig i størrelsen på såvel fødselsdags og julegaver. Alt har en pris og denne her betaler hun gerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar