lørdag den 27. august 2011

Jeg er beæret.



Jeg er så stolt, at jeg er lige ved at revne. Jeg er blevet udvalgt. Særlig udvalt. Jeg er blevet valt til, at være Gudmor for lille olga. Det er ikke en opgave jeg tager let på. mit hoved summer med ord og symboler. det er vigtigt, det her. Får man og påtager man sig den opgave, er det i min verden alvor. jeg vil gøre mit aller bedste for dagen, for Olga og for den opgave jeg tager på mig. Stol trygt på det. Jeg er ikke stolt som når man selv har presteret noget stort (hmmm kender jeg overhovedet den følelse), men stolt i hjertet, fordi der med uddelingen af opgaven, følger en stor tillidserklæring med. En meget stor en`, når vordende forældrer lægger en del af deres barns liv (ok store ord) i hænderne på et andet mennesker. En del af barnets liv, som de ønsker at dele med mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar