tirsdag den 30. august 2011

Kald mig bare Brian.

49+ uden på. 18 årig ung mand ved navn Brian inde i. Brian har virkelig fået næring ved køb af ny bil. nu er bilen kommet. den er jo bare fin, ikke mindst med fin pude. der skal nok komme mere gejl. Det første er skam allerede bestilt. Læderrat, hold nu fast, det bliver godt. det næste bliver vel thorkild Thyring dragt, man ved aldrig.


Sådan lige tilpas sænket og en pyntelig topspoiler. Pæne alufælge og pedaler. Ligegyldigt, jo jo, men pænt ik´? Og når det nu var der.


En pude er mit første forsøg på at gøre bilen bebolig og min. Der skal nok komme mere.


Bagsædepassagererne kan også drikke kaffe.


Fint og funktionelt rat, bevares, men se det for dig. Læderrat og senere en blød og farverig kørehandske, arrrrhhhh det bliver sku da godt.


Og aller bedst. Gearstang. Ud med automat gear i små biler. Automatisk gearing er til store flydere, eller meget komfortable mennesker, som "bare" vil transporteres. Ikke noget for Brian og drengene. Bare ring hvis jeg skal komme på besøg. Jeg kører glad og gerne, hvor og når som helst.
Men UPS!!!!! Der er en skade i lakken på fronten. OMMER! Blev der sagt. Omlakering mens jeg hviler mig oven på chocket i Amsterdam. Jeg finder mig ikke i noget mere. Brian er en helt anden type end den pæne modne dame med den lille grå bil.

2 kommentarer:

  1. Kære Stella.
    Stort tillykke med den lille, smækre Brian.
    Den ser godt nok rap ud. Nu mangler du bare et par køresko, ligesom dem jeg har.
    Kan du køre mig i skole i morgen tidlig ;-)
    Glæder mig til at se vidunderet på nær hold.
    Knus
    Sussi

    SvarSlet
  2. Uh jeg ville godt nok gerne køre dig i skole Sussi. Kan desværre ikke lige nå det. du skal nok få en tur på bagsædet med kaffe. Køresko kommer helt sikkert også.

    SvarSlet