mandag den 1. august 2011

Kom så i sving

Blev der råbt til morgen. Start fløjten har lydt og arbejdsgiveren står atter klar med svirpende pisk over min bøjede nakke.


Hvis jeg selv skal sige det, gik det ellers rigtig godt med det ferie der. Jeg var virkelig ved at komme efter det og kunne uden besvær, sagten have nuppet en måned mere. Sådan ser virkeligheden altså ikke ud. Når det nu absolut SKAL være, bliver det jo ganske rart, at nyde de dejligt lyse og super rene omgivelser i klinikken.
I går blev det til næsten fire timers gåtur, så jeg har da fået varmet lidt op inden aftenens zumba.
Hverdagen ikke bare banker, men buldrer på døren. Et af goderne ved at arbejde hjemme er, at jeg i pauserne kan nyde haven og solen og stadig få næsten det hele med.
God dag til jer, som stadig bevæger jer rundt i ferielandet. Husk at nyde hvert minut. Pludselig er det slut.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar