onsdag den 10. august 2011

Lugten i bageriet

var rigtig god i dag. Jeg var jo på besøg hos den multikreative Niece. Hun diskede op med lækker suppe og verdens bedste brød. Om det er verdens bedste, skal jeg ikke kunne sige, men det skulle ikke undre mig om det passer. Godt var det. Opskriften henviser hun gerne til og det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg naturligvis allerede er igang med, at ændre på opskriften. Der står nu noget dej og vokser i mit køkken og bliver det godt, altså godt som i forbedring, hører i nærmere om det. Brødet bages i en gryde og får den lækreste skorpe og smukke udseende.


Niecen har engang ytret behag ved en af mine nederdele og nu syntes jeg det var på tide, at hun selv fik sådan en. Hun blev glad for den og kastede sig straks i den.



Ringe billedkvalitet, som ikke viser det fine print i midterstykket. ØV.
Ej hvor kunne hun godt lige tænke sig en nederdel kun i bomuld (det aner jeg ikke om vil falde pænt) og havde jo selv et rigtig fint stykke stof


Og gad jeg mon prøve at lave sådan en??????????? Ja, det gider jeg, men KUN forde hun sagde jeg har pæne muskuløse ben er så skide sød og forde hun også lige lavede en dejlig æbledessert med Græsk youghurt.


En rigtig hygge dag i dejligt selskab. Der blev masser af tid til god snak med indhold af både sjov og alvor, en god gåtur gennem skov og kig til bugtende marker og heldigvis også plads til en masse masker, som skiftede pind op til flere gange. Det glider godt sådan en dag hvor man sidder sammen og der kom da endnu en mønsterbordt på mit babytæppe.
Lidt stemningsbilleder fra Niecens dejlige bosted blev der også plads til, ikke mindst de små lækkerbasser, som var forvist til den ganske overdækkede terrasse, sammen med et hav af puder og tæpper, som alt sammen, inc killinger var til aflopning. Desværre noget som kan følge med det at have dyr. Så er det da nemmere med børn tænker du måske, men tro mig, mange af dem tropper op med lus og det er ikke bedre end lopper. Lidt aflopning/lusning må der påregnes når man ikke vil sidde alene i hulen uden kontakt til nogen af de elementer som giver dit liv et indhold af liv og enorm kærlighed og meget sjov underholdning og JA, jeg snakker bla godt for, at nogen falder for de små nuttede bamser, som snart er modne til at finde nye hjem.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar