onsdag den 24. august 2011

Videre.

I dag vil jeg holde mod vest og prøve at ramme Ribe først på eftermiddagen. Jeg skal nå at se en dejlig pige ride sin anden time på den nye rideskole. Jeg har planer om både film og fotos. Aftenen skal nydes med kaffe, strik og genboernes oplevelser fra tre uger i USA. i morgen har jeg en spændende fotodag med et par ret tykke maver, samt en fødselsdag med mad og hygge. Fredag vil byde på mere USA og dejligt samvær og allerede lørdag formiddag vender bilen i den anden retning. Jeg skal hjem og klædes om/ud til stor international Disco/Pop/Film fest. Jeg bliver ingen=kendt. Bare lækker/for lækker, bare vent og en lille overraskelse har jeg også i ærmet til fødselaren.
Hvis jeg går og keder mig er det vist min egen skyld ik´?
planen er, at mit besøg i Ribe denne gang SKAL betyde, strikkepinde i begge hænder, så meget af tiden som muligt. Sådan en mave varer jo ikke evigt, så jeg har altså lidt travlt.
Turen skal nydes i stor lækker lånebil. Mega plads og lækker komfort. Min egen lille Toyota Yaris blev aldrig, for at sige det mildt, et hit hos mig. Nu gider jeg ikke mere. nu må jeg prøve noget andet.



Allerede bestilt. En fin lille VW Fox. Rigmelig rap. Godt optræk, sjov og fut. Den glæder jeg mig til.
Tror vi vil klæde hinanden og bliver et smukt par. Den skal bare lige indrettes til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar