tirsdag den 27. september 2011

En lang og solrig dag

Dagen i går blev lang, solrig, hyggelig og fuld af musik.
Kaffen serverede AGNES( i de ellers om mandagen lukkede Torvehaller) og jeg nød den lige midt i septembersolen.



Efter kaffen dukkede min ledsagerske op fra Nørreports dyb.


TIVOLI tog godt i mod os og vores sparepenge. I mit næste liv vil jeg være Tivolidirektør.


Med kun en tynd kjole gik jeg rundt i mange timer. En tyk trøje af egen avl var dog med over armen.


Ællinger/Gæslinger???????Hvordan ser man forskel?


Der var monster mega mange og de var unge. Ikke bare unge, men børn og start teenage. De skreg, hvinede, løb forvildede rundt og var spændte.


De tog bla meget højlydt imod de to Herre her.


Smækre unge fyre med lange halskæder og eller med tykke huer i den varme aften, er noget unge piger sætter pris på.


Og JO, gu ser de da flotte ud, men det gør NIMB og HERMAN altså også.


Hvis jeg ikke havde opdaget det (og hvordan skulle jeg have det?????) så så jeg det lige der. Jeg er ovre min første ungdom. Absolut og helt uden diskussion eller sorg. Der var op til flere optrædende personer, som jeg end aldrig havde hørt om og en del, som er super hamrende hotte, uden at jeg orker at høre en lyd fra dem, hvis jeg kan blive fri og nogen jeg faktisk heller ikke føler stort behag ved at se på. LOC og BURHAN var jeg ikke hverken for gammel eller fin til at både kende, genkende og nyde, så jeg har da stadig spidsen af den fodformede på beatet.
Når man sidder og nyder en mega koncert i Tivoli, på tagterrassen fra en restaurant. Man sidder og spiser og nyder et glas rødvin og bagefter siger det var en dejlig og hyggelig aften.........SÅ er man ca 40 eller mere ik´? Hvad mon bliver det næste?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar