onsdag den 14. september 2011

Min nye skat.

En af mine dyrebare skatte, en notesbog fra min rejse i Indien. Min til dato bedste rejse. Nu skal den lille skat, indeholde en masse notater om endnu en hemmelighed: Min runde fødselsdag til april.
Jeg har indledt planlægningsfasen og der er nok at holde styr på. Dagen skal fejres på flere måder og der er meget at holde styr på. God tid???????? Jo men vil man have det helt rigtige og selv have fingeren på pulsen ned i hver detalje, jamen så er september vist ganske passende for start.
Glæder mig til, at arbejde mig gennem de mange punkter i bogen.
En 50 års dag er skælsættende. Der sker forandringer i livet både på det indre og det ydre plan. Festen handler jo meget om de ydre ting, men sideløbende med forberedelserne til fest, kører den indre omstilling omkring det at stå midt i livet. Der er mange tanker i mit hoved, men igen, jeg er godt igang og skal nok nå det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar