torsdag den 29. september 2011

Undskyld mig Baby, har jeg set dig før..........


Efter en dejlig dag med min lille veninde, var der naturligvis nye billeder i kassen. Da de kom frem på skærmen fik jeg et sekunds strejf af kendelse. Hvor har jeg set det ansigt før??????Hvor kender jeg det blik fra????? Fra moderen selvfølgelig. Olga har for mig hele tiden bare lignet "sig selv" og andet var også ligegyldigt, men lige pludselig kunne jeg se en god gammel kending, som jeg tilmed holder rigtig meget af, spejle sig inde i min nye darlings søde ansigt. Ikke at Olga er sin mors kopi, overhovedet ikke, jeg kan bare se at der er "to i én" her.
jeg kan i øvrigt oplyse, hvis nogen skulle være i tvivl. Olga bliver bare sødere og sødere for hver gang jeg ser hende. Der kommer mere og mere nærhed og bevidsthed. Nu er der kontakt og kontant afregning.

Selv om man er Darling, for lækker og fantastisk sød, kan man godt tåle at blive lidt til grin.


Hele tre små "snoninger" kan frisuren bære. Ungt, kreativt, forfriskende og smart?? Eller bare fjollet og lidt til grin?. Sød er min dejlige model uanset hvad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar