onsdag den 2. november 2011

AARRRGGGHHHHHH

Jeg er jo igang med de der forberedelser, som er så hemmelige, at jeg har de fleste inde i hovedet konstant, af bare skræk for, at nogen stjæler de papirer jeg lægger alle vegne (det gør jeg også, for en sikkerhedsskyld, hvis nu hovedet skulle gå i stykker) med notater om di og husk dat. Der er nok at holde styr på. Jeg skal have en finger på det hele. Der er også nogle gedigne og dygtige fagmænd involveret. Den ene skulle jeg møde på hans egenmærker her til formiddag, men kom han til tiden? NEJ. Kom han overhovedet? NEJ. Han havde smidt den aftale ud med badevandet hmmmmm nu løb han rundt i København og undskyldte seriøst meget over for mig. Min første reaktion på den slags er altid FUCK DIG og jeg finder sku bare en anden, men jeg nåede denne gang at tælle til både to og nitten. Om lidt skal jeg mødes med manden på cafe´. Så må jeg se hvad han kan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar