torsdag den 17. november 2011

Årets første.

Jeg har fået min første julegave. Igen en gave fra min altid gavegivende klient og et helt fantastisk dejligt julekort. Et kort fyldt med søde ord. Ord som jeg bliver virkelig rørt over. Så har også jeg gjort en forskel. Bogen "Kræft" er provokerende læsning. En anden måde at anskue den frygtede diagnose på. Jeg glæder mig til læsningen. Altid sundt at få nye vinkler på tingene. Måske bliver jeg klogere i ny retning, måske bliver jeg styrket i den tro jeg har nu. Aner det ikke, men jeg vil læse med spænding.


2 kommentarer:

  1. Uventede gaver givet med hjertet varmer længe.
    Bogen kender jeg ikke, men den ser provokerende ud. Fortæl om den, når du har stiftet nærmere bekendtskab med den, Stella.

    SvarSlet
  2. Det skal jeg nok Anette. Jeg er selv meget spændt på bogen. Måske kommer den med nye måder at tænke på vedrørende sygdomme, måske er det ren gak. Man ved det jo ikke hvis man ikke kaster sig over stoffet.

    SvarSlet