torsdag den 10. november 2011

At fylde huller ud.

Den slags er jeg faktisk ganske god til. Altså huller af tid. Sådan nogle som opstår, mellem punkt A og B, dit og dat og bla og bla. Sådan et langt gabende hul havde jeg helt for mig selv i dag. Hele tre timer mellem to danse timer. Hele tre timer på Nørrebro. timer jeg kunne fylde ud med lige hvad der faldt mig ind. Det blev bla til besøg hos MAYOL, hvor jeg fandt en helt ny æske med stempler, som om kort tid er mere end aktuelle.


Der blev tid til en pause på Kafferiet, lidt hyggelæsning på en bænk midt på Sct Hans torv og en masse skridt rundt i byen. På den måde kan tre timer gå meget hurtigere end man har lyst til, for der kunne godt have været et par ting mere, som trængte til et nærmere studie. Dem har jeg skrevet bag øret til næste gang jeg får et tidshul forærende.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar