tirsdag den 8. november 2011

Endelig nyt.

Så blev jeg færdig med strikket anorak. Mit eget sammenskruede design Model "Olga". En skønne dag, når opskriften bliver skrevet ren, får i den serveret. den er endnu ikke prøvet på min lille hus model, så størrelsen kendes endnu ikke, men jeg tror, at den næsten passer nu og et stykke frem i tiden.

Perlestrik, som gør strikken meget " bevægelig", med kanter i glat og kontrastfarve.

Hætten går ud i "nissefacon"


Opskrift: Flikket sammen af lidt af hvert, samt en masse erfaring og nogle dele øjemål og ikke mindst, et ønske om, at lave en model som den jeg engang lavede til min ældste søn. Den voksede med ham i et par år og var intet mindre end fantastisk.
Garnet er fra Garnudsalg.dk.  En velassorteret netbutik, med lækre kvaliteter til gode priser. Jeg er personligt endnu aldrig blevet skuffet over en levering.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar