mandag den 5. december 2011

Brugt!

I dag er jeg brugt, flad og færdig. En helt almindelig reaktion oven på et projekt som kræver forberedelse, alle ens tanker, sjæl og krop, forde det skal lykkes og det gjorde det. Årets julebutik. to weekends med lange dage, en masse hygge med mange forskellige mennesker, en butik som skal køre og se pæn ud, er lukket ned igen for 2011. Nu er der igen klinik. Alle spor er slettet og livet går videre som om intet var hændt. Men det passer bare ikke. Der hændte en masse. Jeg er stolt over, at det kan lade sig gøre, at så mange mennesker gider støtte mit projekt, at så mange fremmede mennesker, kaster sig ud i projekt fælleshygge og taler på kryds og tværs, deler erfaringer, drikker kaffe, griner og vidste man ikke bedre, skulle man tro, at alle var gamle venner. Den slags sker kun, når alle vil det og det vil dem jeg kender, så meget og så godt, at det hver gang er en stor fornøjelse. Sideløbende med hyggeriet, solgte jeg fantastisk godt og det er jo også en del af projektet. Mange lægger virkelig deres julekøb her hos mig og har næse for de mange gode tilbud jeg smider på deres vej. I dag er jeg træt og flad. Jeg vil fare med lempe, men dog kaste mig over et par julegave indkøb og så det helt store bagedagsindkøb!!!!! I morgen er store bagedag. Dagen hvor manden holder fri og agerer bagerdreng.Når vi bager, går vi til makronerne om man så må sige. Der bages fra morgen til aften, for der er mange kager som skal igennem vores hænder sådan en dag. En dejlig årlig tradition. Der skal være kager nok til julehyggedagen på søndag. En dag hvor vi indbyder et hav af mennesker til hygge og evt gave bytning. Der kommer mange og der er rift om pladserne og fadene. Gode traditioner skal man ikke pille ved, men der er lige lidt som skal laves inden. Jeg er i træning og har arbejdsplanen i hovedet, så det er bare at trykke på start og rykke ti felter frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar