torsdag den 1. december 2011

PAUSE!

Det er sjældent at jeg benytter den knap hvor der står PAUSE på. Lige med hensyn til det der løbeprogram jeg var igang med, er det altså totalt uforeneligt med et sønder bombet haleben og en højre flanke, som har sat sig i konstant alarmberedskab a´la mega forstuvning fra skulder til ankel. Jeg kommer stærkt igen, bare vent.Lige nu må det blive gåture og dans, altså noget dans. Vals og Quickstep er udelukket og blev i aftes udført med assistent ved mandens side og mig som tilskuer. Latin danse og mavedans er intet problem. Små trin og kort tids støtte på højre side er ok, så der vælger jeg lige nu at slå mine folder. Du godeste hvor bruger man balderne til meget. Noget mere end man lige tror. Og musklerne dybt inde omkring halebenet. Det ved jeg nu, om ikke før. Anatomi på den hårde måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar