lørdag den 10. december 2011

Syskole 2

Min eneundervisnings syskole var jo i dén grad et hit. Min elev blev efter få timer, nærmest syerske og har kastet sig ud i alverdens produktioner siden. Helt på egen hånd. Nu ville hun gerne lige have en hjælpende hånd igen, både med baby og syning. Nu ligger en SÅ flot heldragt med dobbeltlynlås og hætte i min vaskemaskine og snurrer for sidste gang. den skal pakkes fint ind og gives som julegave til én som med garanti vil blive ret overrasket.

Det var et kæmpe arbejde med mønsteret.


 Koncentration af dybeste slags.


                            Alle sømme er presset.

 Og shit, lynlåsen (dobbelt på 100 cm) måtte af igen................

3 kommentarer:

  1. Jeg bruger også gulvet til klippebord, så har man styr på det ;-) Ser spændende ud det I har gang i.

    SvarSlet
  2. Kommer der billeder ud af det endelige resultat:)?

    SvarSlet
  3. Det er et MEGET spændende projekt og JA jeg forventer da billeder af det helt færdige resultat, selv om det er TOP HEMMELIGT.

    SvarSlet