tirsdag den 17. januar 2012

Gå med fred.

Den slags har man jo hørt om før, men at gå med ryst, er vist ukendt for de fleste. Mavedansen er genoptaget efter ferie og det med manér. Jeg øver stadig min trommesolo, som efter planen, skal ende i en opvisning på Bryggen til sommer. Desuden har jeg ønsket mig mere teknik træning og det skal jeg love for, at jeg har fået. Jeg har fået lektier for. Nu går jeg rundt og svinger hofterne i 3/4 takt, mens jeg går. Slet slet ikke let og for pokker, der er lang vej til noget som kan kaldes bare lidt elegant. En anden øvelse er op/ned ud og op/ned ind med hoften, i nogle præcise og markerede slag. beskrivelsen giver absolut ingen mening gætter jeg på og udmærket, at i ikke kan se mig mens jeg øver. Nå men altså, der var jo ingen grund til, at gå til noget hvis man kunne det vel? Øve, øve, øve, er endnu engang den eneste vej frem og det vil jeg så gøre. Dejligt at være tilbage igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar