torsdag den 26. januar 2012

Jeg må da lige prøve.

Det virker altså ikke som det nemmeste i verden, at sende et indlæg ud fra sådan en IPhone fidus. Billeder kan der slet ikke være tale om. Øvelse siges at gøre mester så det satser jeg på. Det ku jo have været farlig fint, hvis jeg kunne have vist jeg nogle af de smukke gamle kjoler, som jeg i dag har opholdt mig mellem. Kjoler af ældre dato. Kjoler fra hele verden. Fra en tid,hvor der blev brugt masser af tid, fede materialer og penge på at klæde kvinder på. Min nye/gamle er fra et mekka fyldt med skatte i alverdens stoffer, sten og perler og ikke at forglemme, specielle mennesker. Jeg har taget tøj af og på i omkring tre timer i dag. Der er syet små fine sting, sprættet op og syet om igen. Nu hænger den hemmelige fint på bøjle igen og venter på den store dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar