onsdag den 11. januar 2012

Så kender man dem igen.

Jeg købte liiige på falderebet før nytår, et ret fantastisk tilbud hos TELENOR. Meget billig fast beløb hver eneste måned, uanset hvad end leg foretager mig. Lige noget for mig. Et ekstra simkort fulgte med og det valgte jeg at bruge til min bærbare pc, hvor jeg har mobilt bredbånd. det mobile bredbånd har jeg hidtil haft hos TDC og nu kan jeg få det med ind i den lave nye pris, så det sku bare være at aktivere sim kortet og når det så spiller, gå ned i TDC butikken og opsige det gamle abonnement. Lige noget selv jeg kunne finde ud af.
Træerne vokser som bekendt ikke ind i himlen og slet ikke i telehimlen. De låser jo deres ting gør de, selv om TDC (efter 10 min ventedit) påstår at det gør de skam ikke. Jeg brugte en hulens portion af min dyrebare tid i går, på at vente i kø hos begge telefonselskaber. den ene siger det ene, den anden noget andet og jeg hænger fast mellem de fu***** meldinger, som jeg jo ikke kan gøre det store ved, andet end ringe til en ny igen igen. Ej hvor jeg hader den slags. I dag kan jeg så starte hvor jeg slap i går. I dag vil jeg dog kræve en operatør som guider mig gennem et installationsprogram. NU vil jeg sku have noget bredbåndsaction.

2 kommentarer:

  1. Uha - jeg har det som dig. Har også skiftet selskab, og kan nu kun tale i tlf. hvis jeg hænger med hovedet skråt til venstre ud af køkkenvinduet eller hvis jeg sidder på en helt bestemt spisestuestol... Hmprfff, jeg hader al deres reklame om helt unikke tilbud - og jeg er sur på mig selv over, at jeg hoppede på et "dumt" tilbud, der ikke lever op til det lovede.
    Sussi

    SvarSlet
  2. Ja det er SÅ irriterende når tingene ikke virker.Dit lyder da helt tosset. Du må vist skifte tilbage igen mon ikke.

    SvarSlet