fredag den 10. februar 2012

Lille Weekend.

Fredagsfri med lidt af hvert. Der er jo altid lidt bunker, vasketøj, indkøb og en bolledej. Ting som er gode at få fra hånden og væk fra fladen, inden weekenden rigtig kan nydes. Så havde jeg endda næsten nær glemt strygebunken som står og råber. Bort set fra de par småting, er jeg klar til weekend, som oven i købet, fører direkte over i ferie. Ferie med den dejligste feriepige som i morgen lander frisk med toget. Jeg er klar til løjer med både Wordfeud, snak og hvad der ellers falder for. Nu er det weekend med friske farvestrålende tulipaner i blandede farver, en blanding af rodfrugter til ovnen med lækker fed feta fra blok og ovntørrede oliven, et strikketøj som nu er på rette spor og bare venter på et par arbejdsvillige hænder
Weekend med et hjerte som skriger på at nogen flytter ind. Jeg kan mærke at noget er på vej. Der er en ekstra plads som er klar til, at blive fyldt ud. Jeg ringer ikke og spørger. Bider nysgerrigheden i mig og venter pænt til det bliver min tid til at vide noget. Jeg kan mærke noget er i gang, spørg mig ikke hvordan og hvad, men noget er der altså. Jeg er klar......til weekend....og hvad der ellers måtte komme.
                                                       


                          Vær velkommen!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar