torsdag den 2. februar 2012

Ny info.

Aaarrrhhh, så er der info fra Gerlev. Info om uge 8. Min uge med mavedans på Gerlev idrætshøjskole.
Et tætpakket skema, som starter hver dag med morgenmad 7.30, en masse træning og koreografier, slørdans, musikforståelse og mere af samme skuffe. Der er puttet lidt andre ting ind som vandaerobick og meditation. der er aftener med film og foredrag. Bazar og optræden. Ind i mellem er der god mad og kaffe, men mest af alt er der MAVEDANS. Jeg  er sikker på, at jeg vil elske det. Jeg er spændt på både den glade og den nervøse måde. Kan jeg nu finde ud af det? Kan jeg begå mig i danseland? Er jeg ene høne i min alder? Åh der er sku altid så mange tanker som prøver at forberede på nederlag. Jeg vælger at se dem som sådan. Små kærlige tanker, som putter et lag af bløde dun omkring det sarte sind, så det ikke slår sig hvis det skulle falde. Sådan vil jeg se de bange tanker, i stedet for som Jantes syrlige hilsen fra brønden med de slimede ord, bagt på en surdej af mindreværd og menneskelig usikkerhed. Gerlev idrætsskole er sku lavet præcis for bla min skyld og mavedansekurset er henvendt til lige netop mig og dem som har valgt at deltage i samme uge som mig. Sådan er det og sådan bliver det en dejlig uge for ALLE.



2 kommentarer:

  1. Det lyder som et spændende program på højskolen... Herligt!
    Men der kommer jo masser af andre sjove/heftige udfordringer inden dit højskoleophold.
    Jeg tænker på den kommende status. En udfordring som kræver ekspertise - men i og med, jeg kommer er ekspertisen jo i hus. Alle optællinger klarer jeg, diverse indtastninger på lommeregner klarer Nielser - og (hmm), hvad er det så du skal lave...
    Nu ved jeg det. Kaffe, kager, lækker aftensmad, underholdning, omsorg, opsyn med personalet, tilrettelæggelse af gåtur, billeddokumentation m.m. Så, du får nok også dit at se til ved den årlige status.
    Glæder mig, trods udsigten til en (hård)arbejdsweekend ;-)
    Knus
    Sussi

    SvarSlet
  2. Jeg skal sidde med stor cigar og cognac og tælle alle pengene. Nogen skal jo gøre det. Ses på lørdag.

    SvarSlet