tirsdag den 14. februar 2012

Og det sku så være en ven??????

Nu gik jeg jo lige og troede, at jeg havde fået mig en ven. Hende der Anette Lyskjær. Bloggeren, som har hovedet fyldt med fantastiske kreative idéer til både det ene og det andet. Ofte af helt gratis genbrugsmaterialer. Idéer som hun af et stort hjerte deler ud af, helt gratis og uden skumle bagtanker. Hun virker bare som én, som man ønsker man var bedste veninde med. MEN!!!!!! Så kom dagen, hvor jeg naivt faldt i gryden med de mange ord. Et uskyldigt spil Wordfeud kunne man jo sagtens lige nappe med den fantastiske "veninde", men VOGT JER, hvis i falder i fælden og lader jeg invitere op til ordleg hos den krøltoppede tusindkunstner. I starten lader hun som om og SÅ slår hun til med kneb og triks og gode bogstaver. Hvorfor pokker skal hun da både være skide kreativ, skide sød, skide pæn og være skide god til wordfeud?

Prøv feks lige at se de små kunstværker her! Uforståeligt for én, som ikke engang er i stand til, at slå en lige streg med en lineal.
PocketArt – lige ned i lommenP

4 kommentarer:

  1. Stella åh nej....jeg lover dig....det var det rene held. Det er kun fordi, jeg er så hamrende stædig, for det var kun mit tredje wordfeud spil. Min styrke er min stædighed. Intet andet. Kom igen Stella - vi må spille igen.

    SvarSlet
  2. Hmmmmmm kan man mon stole på det? Du kan roligt stole på, at jeg kommer retur.

    SvarSlet
  3. Du "klager" over at have tabt en enkelt omgang. Jeg har tabt utallige gange til dig, og det er først nu, at jeg er begyndt at finde ud af de muligheder der er i dette spil. Og det er uden hjælpemidler, men som Anette med stædighed. Jeg glæder mig til, at jeg kan banke dig ;-)
    Sussi

    SvarSlet