mandag den 6. februar 2012

Ok, jeg gi´r op.

Jeg ville lige overraske med en forårskåd header. Kørte efter mine notater i den lille bog til guldkorn, samlet op når dygtige hjælpere viser mig ting og sager. Her gik det galt. Trods adskillige forsøg, bliver headeren ikke lang nok omend for lang til de små billeder som bliver trykket lidt sammen. Noget af skriften har også rykket sig.
Nu får den lov at stå og lyse op et øjeblik, den gør jo trods alt ikke desideret skade.
Nå men hvem ligger så lige inde med et godt redigeringsprogram til gratis download, nu hvor Picnic lukker og slukker. Kender nogen af jer et godt og NEMT program. Et af den slags også jeg har en mulighed for at bruge uden den helt store ledvogtereksamen?
Jeg skal ellers lige love for, at der bliver lavet om for tiden. Ommøbleringer i det tempo er ikke noget som øger trygheden og sænker pulsen hos mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar