fredag den 30. marts 2012

Lille Latte i festhumør.

Den bliver da noget så festlig, den lille strik jeg netop har startet op. Lille bitte med glade striber. Jeg strikker efter LiseLottes LILLE LATTE og i DEN LÆKRESTE ULD fra Garnudsalget.dk. Firmaet uden fine fornemmelser. Den uld, som jeg efterhånden har tryllet med nogen gange. Lageret er stadig stort/enorm, men sommetider kommer der nye farver i firmaet og så må man jo lige fylde op i lageret. Der er produceret lækre babytæpper og et i multistriber og fjernsynsvenlig ret er undervejs. Flere små trøjer og undertrøjer har også set dagens lys, forklædt i den lette uld, som bliver babyblød og venlig efter vask. LiseLotte/Slagt en Hellig Ko, er en strikke haj af rang og sommetider lader hun en lille opskrift eller god teknik dryppe ned til os andre og så gælder det bare om at være parat, for det er altid brugbare og godt forklarede ting som kastes fra hendes pen. Sådan nogen forklaringer selv jeg kan forstå og så kan de fleste nok være med.

                       Jeg strikker str Baby petit og farver til både pige og dreng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar