torsdag den 15. marts 2012

Månedens pakke dag.

Dagen før jeg igen vender næsen mod Ribe. Der skal pakkes en masse, mon ikke mest den lettere garderobe denne gang? Og så skal der pakkes gaver og søde kort. Min dejlige pige med de lange ben, søde smil og smukke væsen, fylder 11 år på tirsdag og Farmor er inviteret. Der skal hygges med de bedste genboer i verden og samles op på nyheder fra mere end en måned. Jeg har underholdning til en hel aften. Der skal grænsehandles, åhhh så politisk ukorrekt, men det er sådan det bliver. Der skal mødes dejlige damer til hygge. Jeg skal gå ture og øve dans. Måske pudses nogle vinduer og klippes lidt i den lille stump have. Jeg skal nyde dagene for tiden går alt for hurtigt i det dejlige selskab. Men først skal der pakkes, danses og nydes en aften med mad fra varmere himmelstrøj. Hvis man pudser brillerne og skruer blikket om mod positiv, ender de fleste dage jo med, at blive ganske gode og indholdsrige. Ofte endda lige som man selv ønsker og fylder dem ud med.

                                                                            

Ingen kommentarer:

Send en kommentar