tirsdag den 6. marts 2012

Nææææ, men dog.

Hvor blev jeg bare fin i dag. Min frisør, Charlotte fra Klippegalleriet i Køge, havde inviteret mig som model til en ny hårfarve. Sådan bare helt gratis farve i hele parykken. Hold da lige op om jeg gad. Nu jeg alligevel sad der, ville Charlotte da også gerne lige lege lidt med de nye forårsfarver i make up serien NEW KID. Ret lækre produkter, som jeg bruger i forvejen. Ok priser og meget drøje sager. Oven i hatten, fik jeg lige en opsætning. Sådan en af dem som klæder mig bedst, lidt løst og tilfældigt. Jeg var MEGET tilfreds med resultatet.






Gode idéer er lagret og nye farver er købt. Med en større fest, lige om et øjeblik, in mente.
Jamen altså, jeg fik faktisk også fødselsdagsgave, på forhånd, af min meget betænksomme og søde frisør.


Hvor ved hun lige fra, at de lakridser der...........arhhhh men altså. Så er der da noget at se frem til.

4 kommentarer:

  1. Hvor flot, Stella! Skøn farve til dig og rigtig flot opsætning. Må jeg spørge - hvem er din frisør?
    Knus - Lotte

    SvarSlet
  2. Du ser hamrende godt ud - du min kære blogveninde og wordfeud kompetant.

    SvarSlet
  3. Tak. Jeg er også selv meget godt tilfreds. Min frisør hedder Gharlotte og ejer Klippegalleriet i Køge. 3 min gang fra hvor jeg bor. dygtig og kreativ. God til krøller.

    SvarSlet