torsdag den 22. marts 2012

Riget.

Hjemme igen. Til pakke fra Perleriget, til kvidren fra fugleriget og til forårsvejr fra himmeriget.
Foråret har virkelig taget over nu. Dejlige grader og høj sol fra morgen stunden. i sådan et vejr smager kaffen lige som bare bedre. Pakke fra Perleriget. Ting og sager som jeg havde bestilt, men så også lige en lille pose med guf til mig fra dem. Bare sådan fordi. Jeg har sagt det før og siger det gerne igen. Hos det firma er man ikke i skarpe sælger kløer, men i dejlige guidende og venlige hænder. Nu ligger de fine sager og lokker, men der er lige et par to do lister som skal ud af mit synsfelt før jeg har lov at lege.
Flere forberedelser til festen, ting som kræver action og en hurtig beslutning. Et par bestillinger på smykker som skal laves og pustes god energi i og sidst, men ikke mindst, en formulag som skal tilkendegive min endelige stillingtagen til, om det store efterlønsspøgelse fortsat er ønsket i mit liv, eller om jeg mener, at jeg kan gøre det lige så godt, måske bedre selv. For mig er der slet ingen diskussion. Jeg tror faktisk godt, at jeg klarer projekt alderdom selv og nok også lige så godt som visse andre. Et snit i madrassen og ind med alderdomssikringen. Så ligger både jeg og min fremtid godt, varmt og trygt. Måske finder jeg en anden løsning end madrassen, men sikkert er det, at jeg nok selv skal tage mig af mine penge, men tak for tilbudet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar