søndag den 11. marts 2012

Så er der lagt planer.

Nemlig bordplaner. Uha, den slags er altid en større satsning. Hvem matcher hvem? Min kommende fest, bliver sammensat af en meget broget skare af mennesker. Ikke en gammel sammentømret vennekreds, men nogen fra hist og andre fra pist. Min tanke bag såvel aftenens gang, som gæsternes placering er, at alle har et kendskab/venskab med mig tilfælles. Jeg kan lide alle og alle kan vel lide mig, jamen er udgangspunktet så ikke, at så må de mennesker da også kunne lide hinanden? Sådan vælger jeg at tro.

2 kommentarer:

  1. Sådan tror jeg lige præcis, du skal tænke, Stella! Jeg var inviteret til fødselsdag hos en skøn kollega og mødte for første gang fire af hendes veninder. Vi grinede, snakkede, grinede og hyggede os fra start til slut, som om vi alle havde kendt hinanden altid. Det lyder til, at du hygger dig med forberedelserne - dejligt!
    Knus - Lotte

    SvarSlet
  2. Det er jo præcis sådan det som regel bliver. Ja forberedelserne er det halve af festen.

    SvarSlet