søndag den 1. april 2012

En søndags affære.

Efter en kraftig gennemblæsning. Travetur i to stive timer, med én af dem, hvor alt skal vendes med jævne mellemrum. Så er jeg klar til dans, et par striber på pindene og senere En Kongelig Affære i biffen. Sådan kan en søndag også rundes. Om lidt starter en ny uge. En uge med forberedelser og hemmeligheder. En masse slæberi og køren rundt i en stor skov. Nedtællingen er i gang. Om en uge er der fest. Jeg mangler bare liiiiige ca 2000 ting.
Men først skal jeg lige opdateres i Danmarks historien. Jeg er helt klar til, at lade mig underholde og forføre af dygtige skuespillere.

2 kommentarer:

  1. Du giver forhåbentlig en anbefaling eller det modsatte til filmen. Jeg tror nu den er god så god fornøjelse med den i aften.

    SvarSlet
  2. Det gør jeg Kirsten. I morgen.

    SvarSlet