fredag den 4. maj 2012

En dag med plads og tid til det meste.

sådan er det med sådan en ekstra fridag, hvor selv manden holder sig hjemme. Ok, der er opgaver på hans kontor, men hjemme er han da og han har da også deltaget i både havearbejde og en øl med op til flere naboer. I dag har der både været plads til at sove længe, være i haven og surfe på nettet.Plads til naboer som stille siver ind og underholder med en øl i haven. Jeg har nået en masse i haven. Er ved at have ok overblik og nogenlunde præsentable flader at vise frem. Under overfladen lurer endnu en masse arbejde. Jeg har fundet nye fine strikopskrifter til kommende babydreng og noget til piger i lidt større størrelser. Det vrimler med fine ting. Og garn som passer til. Der er det straks sværere at beslutte sig. abyer kan bære det meste, både de kraftige pang farver og de duche nuancer. Rosa og lyseblå er jo sikre hits og så er der jo alle de andre farver imellem som også kan bruges, alene og sammen på kryds og tværs. Lige nu har jeg lagt mig fast på noget, men det kan ændres mange gange endnu.

   Snart er det tid for et bad og derefter vender vi næsen ud mod verden. Vi vil køre ud i det blå og finde noget aftensmad. I dag har jeg ydet, i morgen vil jeg nyde. Helt præcist en dejlig pige på Amager. Hun har været på rejse i tre uger og det er lang tid i en lilles verden. Jeg glæder mig til et møde.                                                                  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar