torsdag den 24. maj 2012

Et endnu større plaster.

Når man er lige midt i tilvænningen til 50 års alderen, er det om at finde de halmstrå der findes over alt trods alt. Der er drysset små plastrer hist og her på vejen. Den Russiske Melodideltager var én af dem. Dronning Dagmer er en anden og endnu større vink med vognstangen om, at alder ingen hindring er, hverken for at få eller lave en god dag og en masse fest i gaden. Fra i morgen fejrer vi den elskede dronning her i byen.  Selv jeg skal tidligt op og stå klar når skolerne (og mit barnebarn) indtager gaderne. Weekenden vil byde på en masse festivitas som Izabel og jeg vil kaste os over.
Den elskede dronning var for øvrigt kun dronning fra 1205 til 1212. Det bør jeg vel lige nævne, da det er de absolut eneste historiske årstal jeg kan huske. Spørg ikke hvorfor. Det kan jeg bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar