mandag den 9. juli 2012

Angora.

Så er der angora også i næsen såmænd. Vundet op i små strikkevenlige bundter. Klar til strikkeprøve. Det er endnu ikke lykkedes mig, at finde noget egnet strik på den rigtige strikkefasthed. Nu må jeg ud i at designe, stykke sammen, stjæle, låne og improvisere. Det bliver ikke det garn her jeg strikker med, når jeg har den lille fine sorte på, det lover jeg. Helt baby petit bliver der heller ikke tale om. Babyer skal ikke have angora som hurtigt sidder mellem de små fingre og inde i samtlige huller og sprækker samt luftveje. Fnug minimeres ved første vask, men alligevel. Her er vi vist ude i de store piger og måske kun til finere brug. Jeg håber jeg laver noget anvendeligt.

2 kommentarer:

  1. Spændende hvad det nye garn ender med at blive til.
    Knus
    Sussi

    SvarSlet
  2. Ja Sussi. Meget spændende. Du har vel ikke en opskrift på sådan noget pige cardigan agtig strik. p 4-5 24-26m/10cm?

    SvarSlet