fredag den 6. juli 2012

Der var en, der var to

"Den lille" lagde hårdt ud på Roskilde i fredags. Når man besøger det sted første gang og har hørt så meget fra både brødre og forældrer, er det bare om at få det hele med.  Selv har jeg sprunget over i år. Denne sommer har simpelthen været for tæt pakket med aktiviteter til, at jeg også kunne se en festival som sjov og afslappende. Næste sommer er vi på igen, mig og manden. Med autocamper, cykler, brunch i byen og den slags luxus. Telt, liggeunderlag, fedtet hår og dårlig mad er jeg blevet både for gammel, magelig og klog til. Når det er sagt, er jeg på og bestemt hverken snerpet eller tilbageholden. I år blev det til en enkelt dag for manden og gutterne. det var hvad sjakket kunne få tid til. I dag drog de af. Glade og forventningsfulde, senere bare fulde og sikkert stadig glade hvis jeg kender dem ret. Regnen nåede lige at stoppe før de landede. Heldigt for dem, det er nu engang sjovet med tørvejr på festival. Måske møder han "Den lille" og "En af de store" måske ikke. Med den slags ved man aldrig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar