torsdag den 19. juli 2012

Højt oppe og dybt at falde.

I går skulle jeg møde en af de dejlige og gåglade veninder i Roskilde. Jeg drog tidligt hjemmefra. Ville nyde torvedag og ose noget udsalg i den gamle by. Parkering, en latte og BUM havde jeg feberbihulerne og halsen. Energien sivede langsomt ud af kroppen. Der var ikke overskud til andet end tavs og inaktiv osen. Ingen gode køb til mig på nær en pakke Panodil som alligevel ikke kunne stille noget op.




Vi fik da gået en tur gennem nogle af Roskildes smukke stier, lidt rundt på havnen og aftensmad blev det da også til. En ganske lækker tapas menu i øvrigt.Derefter fandt jeg tidligt min seng og der har jeg så ligget til kl 16.30 i dag. Nu vil jeg hjem under min egen dyne og forhåbentlig blive frisk og frisørklar til i morgen. Det er vist lige alt hvad jeg orker. ØV.

2 kommentarer:

  1. Åh, din lille stakkel. God bedring, min ven :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Anette. Jeg er i bedring, men irriterende er den slags jo altid.

    SvarSlet