mandag den 23. juli 2012

Til sidste dråbe.

Hvis man klemmer og presser hårdt nok, kan man liiige nå at få det sidste ud af dagen. Trods træthed fik jeg lige manden med på aftentur til Dyndet. En gåtur om "vores" lille sø i solnedgangens skær og en fælles indsats med en ventende opvask og sidst men ikke mindst, det glemte strikketøj kom hjem igen.
Der blev også lige taget et par vigtige mål. Noget med en divan jeg må få, et skab som kan klemmes ind på en anden plads og et overdækket terrasse med sprossede vinduer som jeg har planer om og nu lovning på. Måske ikke nogen af de vigtigste mål i/for/med mit liv, men vigtige nok.

2 kommentarer:

  1. Åh, nogle skønne billeder, Stella. Kan nemt forestille mig stemningen :-). Dejligt, at du nu har dit strikketøj hos dig igen.
    Kh Lotte

    SvarSlet
  2. Ja, men nu er jeg jo godt igang med et nyt, så faktisk er der gang i tre nu. Der var helt vindstille ved Dyndet til aften og meget smukt over søen.

    SvarSlet